Obserwatorzy

6 marca 2016

ABC #twelve - BEDROOM OF MY DREAMS









Cześć kochani. Post wyczekany, bo leży w wersjach roboczych już od bardzo długiego czasu, a że zawsze chciałam coś jeszcze w swoim pokoju dopracować to wpis także musiał poczekać. Jak się więc domyślacie, będzie to kilka kadrów z mojej sypialni. Będzie bardzo dużo BIELI i ewentualnie pasteli. Jedne zdjęcia zrobiłam już dosyć dawno, inne dopiero co. Generalny remont zaczęłam właściwie jakieś półtora roku temu w wakacje.. odmalowanie ścian, wstawienie wielkiej szafy na długości jednej z nich, kupienie łóżka, parę dodatków. W ostatnie wakacje zajęłam się dopiero kupieniem i odrestaurowaniem starego sekretarzyka. To, co mi jeszcze chodzi po głowie to kupno żyrandola, ale przejrzałam naprawdę wiele i nie znalazłam jeszcze żadnego idealnego w oczywiście rozsądnej cenie. 

 Ściskam,
PA.TRZ
Więcej o tym, jak powstawał sekretarzyk, zobaczycie tutaj.

INSTAGRAM @pa.trz PHOTOS


23 komentarze:

  1. Przepiękny pokoj ! Chętnie bym w nim zamieszkała :)
    Sekretarzyk obłędnie piekny <3
    Www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sekretarzyk i pierwsze zdjęcie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. sypialnia jest na prawdę urocza :) w naszym mieszkaniu też króluję biel, wszystkie meble mamy białe, niektóre ściany i dodatki :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki sekretarzyk

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wnętrze! Też marzy mi się takie łóżko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze bardzo fajne i minimalistyczne.Tak pięknie i równo szafie? - uwielbiam taki porządek! A przemalowany sekretarzyk po prostu super - moja siostra też restauruje i maluje meble, ja też takie uwielbiam, choć maluje już mój mąż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiocha po prostu. światełka od choinki na ramie łóżka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale chyba mam inne zdanie. Doceniam trud włożony w napisanie tego komentarza :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie jasne pomieszczenia:) Mam identyczne łóżko i kocham je! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeejku jak masz cudownie w pokoju, piękne łóżko<3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baldahim jest od dawna na mojej liście must have :D! Chyba w końcu ruszę się po niego.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wnętrze:)
    moje klimaty:)
    całusy dla Ciebie:)
    zapraszam do obserwacji mojego bloga:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, łóżko z baldachimem świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie sobie to wszystko zorganizowałaś, uwielbiam biel i też ostatnio coraz więcej w tym kolorze kupuję do domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne to twoje królestwo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne detale, zresztą jak i cały pokój! <3 Bardzo w moim stylu. Szczególnie łóżko oraz szafa przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wnętrze, biel wygląda najlepiej ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń