Obserwatorzy

28 marca 2016

outfit #fourty four - CASUAL NUDE PINK AND JEANS


Moi mili, nareszcie mam dla Was nowe zdjęcia, tym razem już bardziej wiosennej stylizacji. Choć pogoda jeszcze nie jest do końca taka, jak być powinna, to możemy już powoli wprowadzać cieplejsze akcenty. Wprawdzie ja tutaj jestem jeszcze w golfie i jeansach, ale - właśnie o to chodzi - dodałam jeszcze zdecydowanie bardziej wiosenny beżowy kapelusz i modne ostatnio balerinki z wiązaniami oraz fiołkową torebkę. Dla mnie bardzo wygodny, a zarazem efektowny look na nadchodzące dni.

Mam nadzieję, że odpoczęliście albo odpoczywacie po świętach, bo nieubłaganie powraca szara rzeczywistość i nasze codzienne obowiązki. U mnie świętowania ciąg dalszy, dlatego zapraszam Was do obejrzenia mojego wpisu, a ja tymczasem zbieram się do przygotowania stołu dla gości, którzy lada moment przyjadą. Buziaki!

Ściskam,
PA.TRZ













sweter : sh | spodnie : pull&bear | buty : deezee | kapelusz : hathat | torebka : mohito | naszyjnik : avon


zdjęcia : BARTEK


28 komentarzy:

  1. Twoja torebeczka ma taki śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy sweter w połączeniu z twoim ognistymi włosami - Bomba
    Bardzo ładnie Ci w tym zestawie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely hair !! :

    please follow my blog : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory nam tu zaserwowalaś kochana i pomimo, że na dworze jeszcze z ta pogoda bywa roznie, po Twoim zestawie na pewno ona zagości już na stale :D
    super wygladasz !

    też poluję na te balerinki <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny uśmiech <3 piękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię w kapeluszach!
    Jesteś jedną z niewielu blogerek, którym one rzeczywiście pasują!

    I Twój uśmiech - mało kto się tak szczerze uśmiecha na zdjęciach :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba <3 a włosy masz po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tym białym kapeluszu, a włosy-cuuudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w kapeluszu ;) I w różu! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny look:)Super balerinki,też mam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ❤ uwielbiam marmurki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebeczka jest cudowna!
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz genialnie ! całość mega mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko! Twoje włosy idealnie kontrastują z kolorem sweterka :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Lawendowo i fiołkowo :) prawdziwa wiosna! Uwielbiam torebkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygladasz !
    świetna kolorystyka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna torebka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna całość, świetne balerinki i torebka, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Halo halo kochana, lud domaga się nowości :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i ciekawe zdjęcia ;) zapraszam również do nas
    http://laashine.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz swietne wyszucie do dodatkow! idealnie...

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do mody mam trochę inny gust, ale naszyjnik przecudowny!

    OdpowiedzUsuń