Obserwatorzy

14 maja 2016

outfit #fourty six - MORE SIMPLY MORE CLASSIC







Witajcie! Ostatnio udało mi się znacznie wypocząć - przedłużyłam sobie nieco majówkowy weekend i zostałam tydzień w domu, teraz właśnie skończyły się wrocławskie Juwenalia. Poza tym, właściwie ciągle towarzyszy nam słońce i piękna pogoda! Aż ma się ochotę na zdecydowanie więcej.. wszystkiego ;-)

Przygotowałam dla Was typowo letnią stylizację.. raczej prostą i klasyczną, choć nie omieszkałam dodać paru mniej zwyczajnych dodatków. Generalnie dominuje biel i czerń, ale zobaczycie też takie stonowane kolory jak granat i khaki. Oczywiście, ze względu na rudości na głowie i czerwień na ustach i paznokciach, bez kolorów się nie obędzie!  

Ściskam,
PA.TRZ














zdjęcia : BARTEK 


t-shirt : zara outlet | spodnie : pull&bear | kurtka : promod |
espadryle : deichmann | kapelusz : h&m | zegarek : timex


25 komentarzy:

  1. Piękne espadryle! Ostatnio też kupiłam sobie takie w paseczki, ale niestety okazały się za duże. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i ten kolor włosów *.*
    Cudowna wiosenna stylizacja ! Jakie piękne espadryle w tym roku jest szał na nie ;) Stylizacja naprawdę udana !

    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  3. hej fajna miejscka styliacja. Uwielbiam zestawienia czerni z bielą. najbardziej podobają mi się spodnie/ Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też studiuje we Wrocławiu. Uczestniczyłam w Juwenaliach i było świetnie, a Tobie jak się podobało? Świetne masz włosy i Twoja stylizacja jak najbardziej w moim stylu :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit :) ślicznie wyglądasz w tym kapelusiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest świetny zestaw!
    Kolejny pasujący do Ciebie, kolejny w Twoim stylu!

    Uwielbiam Cię taką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne espadryle, właśnie mam zamiar kupić sobie coś w ten deseń :) I te Twoje piękne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna całość, świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz cudowne włosy <3

    Zapraszam do mnie / konkurs ♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look! muszę koniecznie kupić w końcu espadryle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Czasem mniej,znaczy więcej i to doskonale się sprawdza w Twoim dzisiejszym wydaniu kochana <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie zestawy, całość bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw :)! I piękne włosy nie mogę się za każdym razem na nie napatrzeć :D
    pozdrawiam cieplo :)
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cały look na tak, a buty fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyglądasz!
    No i te włosy! Uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz:) Czarno białe zestawy zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz ;)
    świetny kolor włosów
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, kocham Wrocław. Uwielbiam właśnie takie proste czarno-białe styliacje. Zapraszam również do mnie Malinowe Usta

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna stylizacja! Do twarzy Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, uwielbiam black&white ❤ buciki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń