Obserwatorzy

30 lipca 2016

look #fourty seven - SUMMER WHITE SUNSET





Cześć! Nie było mnie tutaj od półtora miesiąca.. z jednej strony nie miałam zbytnio czasu, a z drugiej straciłam też nieco wenę. Choć co jakiś czas i tak tu zaglądałam i widziałam, że jesteście :) Co się u mnie zmieniło? Skończyłam podwójne egzaminy, wróciłam do domu, zrobiłam praktyki i właśnie zaczynam prawdziwe wakacje. Na dziś coś, co wychodzi tutaj najlepiej, czyli stylizacja.. idealna na lato, biała, zwiewna, często spotykane ostatnio odkryte ramiona, trapezowa spódniczka na guziki i jasny kapelusz.

Ściskam,
PA.TRZ















zdjęcia : BARTEK


bluzka : Bershka | spódniczka : H&M | buty : Bershka | kapelusz : HatHat | zegarek : Timex

14 komentarzy:

  1. Gratuluję i fajnie, że jednak jesteś kochana :D
    w pięknym stylu do nas wrocilaś!

    bardzo podoba mi się spodnica, a te bluzki hiszpanki skradly mi serducho- mega dziewczęco i subtelnie się prezentują :)

    fantastycznie wyglądasz :)

    A jak tam przygotowania do ślubu kochana ? :)

    udanego weekendu ;)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Sama widziałabym się w takiej stylizacji :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, proporcje sylwetki, i klamra kolorystyczna Twoich włosów i butów :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz przepiękne sandałki. Są urocze. ;) Ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba, ale buty podbiły moje serce. Czułabym się w nich niczym z Seksu w wielkim mieście!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! Świetna ściana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Okres urlopowy i wakacyjny ma to do siebie, że albo człowiek si rozleniwia albo jest tak zajęty, że nie ma czasu na działalność blogową ;P
    Ale miło Cię znowu widzieć, bo lubię to Twoje miejsce w sieci - masz bardzo charakterystyczny i typowo "Twój styl, więc opłaca się trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Czerwone buty ładnie się odznaczają przy jasnej reszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć, masz w sobie coś hipnotyzującego :) Twoje włosy ładnie zgrywają się z kolorem butów :) oby więcej takich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Ty masz piękny uśmiech! :-) Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są bombowe! Cała stylizacja też fajna, aczkolwiek spódniczka przypomina mi "znienawidzone spódniczki na guziczki", których miała mnóstwo za czasów Szkoły Podstawowej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne ciuszki, fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te czerwone buty na obcasie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń